سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چمن مصنوعی برای بالکن

با خرید چمن مصنوعی بالکن با قیمت ارزان و دوام و کیفیت بالا نشاط و سرسبزی همیشگی را به بالکن خانه بدهید. عاشق استراحت با آرامش کامل در بالکن زیبا و سرسبز منزلتان هستید؟ می توان با کمی خوش سلیقگی و هنرمندی بالکن خانه را به محلی سرسبز، با طراوت و رویایی برای نشستن، گذراندن وقت و نوشیدن چای تبدیل کرد.

چمن مصنوعی برای بالکن

چمن مصنوعی در بالکن

بسیاری از صاحبان خانه با بالکن خود تقریباً مانند یک باغ رفتار می کنند. جای تعجب نیست که آنها تمام تلاش خود را می کنند تا ظاهر آن عالی به نظر برسد و گیاهان زیادی را در آنجا قرار دهند. متأسفانه محدودیت هایی در این زمینه وجود دارد. استفاده از چمن طبیعی در بالکن ایده چندان جالبی نیست. اگرچه از نظر تئوری امکان پذیر است، اما در واقع بسیار مشکل ساز است و توجه و نگهداری زیادی را می طلبد. بسیاری از مردم زمان نگهداری و رسیدگی به چمن طبیعی را ندارند.

چمن مصنوعی برای بالکن

آیا نصب چمن مصنوعی در بالکن امکان پذیر است؟

استفاده از چمن مصنوعی در فضای باز گزینه بسیار محبوبی می باشد. این یک انتخاب رایج در بین صاحبان آپارتمان است که می خواهند چیزی سبز و پر انرژی به بالکن و حیاط خود اضافه کنند. دوام بالا یکی از مزایای فوق العاده چمن مصنوعی است. برای نصب چمن مصنوعی در بالکن مکان بالکن و جهت آن مهم نیست، زیرا چمن مصنوعی به اشعه ماورا بنفش خورشید مقاوم بوده و نور شدید به آن آسیب نمی رساند مخصوصاً اگر چمن مصنوعی با کیفیت بالا را انتخاب کنید. چمن های با کیفیت در برابر سرما و یخ زدگی نیز مقاوم هستند. این بدان معناست که هنگام آمدن زمستان مجبور نیستید کار خاصی انجام دهید.

چمن مصنوعی برای بالکن

انواع چمن مصنوعی بالکن

چمن مصنوعی بالکن از چندین لایه تشکیل شده است. لایه زیرین اساسی ترین لایه آن است. این لایه نه تنها باید بادوام باشد بلکه انعطاف پذیری بالای آن بسیار مهم است. در لایه زیرین منافذی برای عبور آب و تعادل سطح رطوبت تعبیه شده است. لایه رویی از الیاف چمن مانند تشکیل شده که به لایه زیرین متصل می باشد. انواع مختلف چمن مصنوعی بالکن از نظر ارتفاع الیاف، رنگ الیاف، نوع بافت و جنس وجود دارد. الیاف چمن مصنوعی بالکن به صورت تک رشته و چند رشته ای تولید می شود.

چمن مصنوعی برای بالکن

نصب چمن مصنوعی بالکن

آیا تصمیم گرفته اید که تراس خود را با چمن مصنوعی برای بالکن تزئین کنید و حالا این سوال برایتان پیش آمده که آیا برای نصب چمن مصنوعی بالکن از افراد متخصص کمک بگیرید یا خیر؟ باید بگوییم نصب و تزئین بالکن با چمن مصنوعی فوق العاده آسان است، بنابراین می توانید خودتان آن را انجام دهید و هزینه ای بابت این کار صرف نکنید. با این وجود، رعایت نکات خاصی در نصب چمن مصنوعی بالکن مهم است. به این ترتیب، می توانید مطمئن باشید که همه چیز طبق برنامه و اصولی پیش می رود.

آماده سازی سطح

سطح بالکن را آماده کنید. نوع سطح بالکن مهم نیست که موزاییک، سرامیک، بتن و یا هر چیز دیگری باشد، فقط مطمئن شوید که خشک، تمیز، یکنواخت و کمی شیب دار باشد تا آب اضافی تخلیه شود و از تجمع آن جلوگیری شود.

اندازه گیری بالکن

بالکن را اندازه بگیرید. با این کار می توانید مقدار متراژ مورد نیاز از چمن مصنوعی بالکن را متوجه شوید.سپس اندازه رول های چمن مصنوعی موجود در بازار را بررسی کنید.

انتخاب چمن مصنوعی بالکن

یک نوع چمن مصنوعی بالکن را انتخاب و تهیه کنید.

برش کاری چمن مصنوعی بالکن

چمن مصنوعی بالکن را با توجه به اندازه بالکن برش دهید. سعی کنید چمن مصنوعی را قبل از چسباندن روی سطح قرار دهید تا موج های به وجود آمده در اثر رول شدن کمی باز شود.

چسباندن چمن مصنوعی بالکن به سطح

چمن مصنوعی بالکن را به وسیله چسب چمن مصنوعی به سطح بالکن بچسبانید.

چمن مصنوعی برای بالکن

طراحی بالکن مینیمالیستی با استفاده از چمن مصنوعی بالکن

در واقع چمن مصنوعی برای هر نوع طراحی بالکن مناسب است. در فضاهای بسیار طبیعی، سنتی و یا شبیه روستا قابلیت اجرا دارد. همچنین شما می توانید آن را با مواد اولیه دیگری مانند بتن ترکیب کنید.

استفاده از چمن مصنوعی بالکن و ترکیب آن با اسلب بتنی بسیار زیبا به نظر می رسد و یک طراحی بالکن مینیمالیستی به شما می دهد.

چمن مصنوعی برای بالکن

چرا در فضای بالکن خانه خود چمن مصنوعی نصب کنم؟

بالکن خانه شما هر اندازه ای باشد می تواند فضایی مناسب برای مطالعه و نوشیدن چای در آرامش کامل باشد این گزینه ها می تواند خستگی یک روز کاری را از تن شما در بیاورد. نصب چمن مصنوعی بهترین راه حل برای سر سبز کردن و با نشاط کردن فضاهایی است که امکان زیر سازی برای کاشت گل و گیاه یا چمن طبیعی وجود ندارد. بالکن بسیاری از خانه ها دارای ظاهری خشک است و تقریبا هم تبدیل به یک انباری کوچک برای قرار دادن وسایل شده. اما در سال های جدید بسیاری از طراحان داخلی خوش ذوق این فضا را از یاد نبرده و همیشه با نصب چمن مصنوعی در بالکن که امکان کاشت چمن طبیعی وجود ندارد تحولی تازه در موارد کاربرد چمن مصنوعی ایجاد کرده اند.

نصب چمن مصنوعی در بالکن باعث افزایش نشاط در خانواده می شود. کودکان می توانند بر روی سطح نرم و با لطافت آن بازی کنند و بزرگسالان هم می توانند کارهای روزمره خود را در محیطی با نشاط انجام بدهند. با نصب چمن مصنوعی در بالکن کوچک، متوسط و بزرگ از چندین مزیت آن به صورت همزمان بهره مند می شوید یکی از دلایل جالبی که برای نصب چمن مصنوعی در بالکن به آن توجه می کنیم دادن حس خنکی در فصل گرما به بالکن است. هنگامی که نور و گرمای خورشید جذب سنگ های بالکن می شود و گرمای بالکن غیر قابل تحمل می شود با نصب چمن مصنوعی می توان این گرما را کاهش داد و بالکن را خنک کرد.

چمن مصنوعی برای بالکن